Sıkça Sorulan Sorular
< Geri

CevapKampanya ürününü nasıl alabilirim?

Kampanya için gerekli kupon adetini sıralı olarak MAKAS İŞARETLİ yerden keserek toplamalı ve kayıt yaptırmalısınız.

CevapKampanya ürününü almak için ekstra para ödeyecek miyim?

Kuponlu kampanyalarda, ürün için gerekli kuponları sıralı, MAKAS İŞARETLİ yerden keserek toplamanız ve KAYIT YAPTIRMANIZ yeterlidir. Ekstra bedel ödemeyeceksiniz.

CevapKuponları topladım ürünü nasıl alacağım?

Eksiksiz olarak ve MAKAS İŞARETLİ yerlerden kestiğiniz kuponları dağıtım başladığında KAYIT YAPTIRDIĞINIZ Yaysat başbayinden alabilirisiniz.

CevapKupon sayfasındaki kuponları yanlışlıkla tek tek kestim ürünü alabilir miyim?

Kupon sayfasında da belirtildiği gibi (Aşağıdaki kuponlar tek bir ürün için geçerlidir. Tek kesilen kuponlar geçersizdir) kuponları tek tek kesmeniz halinde ürünü alamazsınız. KUPONLARI MAKAS İŞARETLİ YERDEN KESMELİSİNİZ.

CevapKuponlarımda eksiklikler var ne yapabilirim?

Kampanya sonunda 2 adet YEDEK KUPON yayınlanacaktır. Eksikleriniz için 2 adete kadar yedek kupon kullanabilirsiniz.

CevapKampanyaya istediğim zaman başlayabilir miyim?

Gazetede İlk Kupon yayınlandığı günden talep topla bitiş tarihine kadar kayıt yaptıra bilirsiniz. Kuponların üzerinde de, 1.kampanya, 2.kampanya, 3.kampanya, 4.kampanya, 5.kampanya gibi ve yanlarında da sıra numarası yazar. Hangi gün başlıyorsanız, o günden itibaren gerekli sayıda kuponları sıralı olarak toplamanız gerekmektedir. Örneğin: 29 kuponluk kampanya da 5.gün kampanyaya katıldıysanız; 5.kampanyanın yanında yazan sıra numarası 29 olana kadar sıralı olarak toplamalısınız.

CevapKampanyayı sonradan duydum, kupon toplamaya başlayabilir miyim?

Gazetede anons yapılmamışsa veya kupon sayfasında belirtilen ürünün bölümünde

xx kampanya: 1.kupon yazmıyorsa kampanyaya katılamazsınız. Eğer kampanya için yoğun talep olduğu tespit edilirse kampanya tekrarlanabilir.

CevapNereye ve Nasıl kayıt yaptıracağım?

Ürün talebinde bulunmak için Hürriyet Okur İletişim Hattını (0 850 224 0 222 ) SMS'ile 3206 mesaj atarak veya İnternet üzerinden kayıt yaptırabilirsiniz.

Cevapİstediğim kadar ürün için kupon toplayabilir miyim?

Evet. Her ürün için gerekli kupon adeti kadar MAKAS İŞARETLİ yerden kesmeli ve her ürün adeti için ayrı ayrı kayıt yaptırmalısınız.

Hürriyet Okur İletişim Hattı ve internet üzerinden kayıtlarda aynı kimlik numarası ile 1 kayıt alınmaktadır.

CevapSözleşme-Kayıt işlemini nasıl yapacağım?

Ürünü alabilmeniz için kaydınızı Hürriyet Okur İletişim Hattını (0 850 224 0 222 ) arayarak, internetten SMS ( 3206 ) atarak yaptırabilirsiniz. Yapmanız gerekenler Kupon Sayfasında belirtilmektedir.

CevapKayıt yaptırmak zorunda mıyım?

Kayıtlı okur sayısı kadar ürün siparişi verilmektedir. Dağıtım başladığında da, Yaysat başbayilerine kayıtlı okur sayısı kadar ürün gönderiyoruz. Kuponunu topladığınız ürünü zamanında alabilmeniz için mutlaka kayıt yaptırmalısınız.

Cevapİnternetten kayıt yaptırabilir miyim?

Evet yaptırabilirsiniz. (https://promosyon.hurriyet.com.tr/Default.aspx ) adresine giriş yaparak.

CevapKayıt yaptırmadım, ürünü alabilir miyim?

Ürün siparişleri, oluşan kayıtlar kadar verilip dağıtıma verilmektedir. Ürünün dağıtım sürecininin bitmesini beklemelisiniz. Kayıt yaptırıp da almayan okurlarımızın ürünleri size verilecektir. Bölgenizdeki Yaysat başbayine  başvurmanızı öneririz. (ürünün dağıtım bitişi tarihinde) Dağıtım sonunda ürün kalırsa size yardımcı olacaktır.

Mağdur olmamanız için mutlaka belirtilen süreler içerisinde KAYDINIZI YAPTIRMALISINIZ.

CevapTelefonla kayıt yaptırabilir miyim?

Evet, Hürriyet Okur İletişim Hattı' nı (0 850 224 0 222  ) arayarak veya 3206'ya Mesaj atarak kayıt işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

CevapSMS göndererek kayıt yaptırabilir miyim?

Evet. SMS ile 3206'ya Mesaj atarak kayıt yaptıra bilirsiniz. 

CevapHürriyet Okur İletişim Hattı için gerekli olan bayi kodlarını nereden öğrenebilirim?

Ana sayfadaki Başbayi Bilgileri bölümünden veya Kupon Sayfasında bulunan Bayi Kodlarından öğrenebilirsiniz.

CevapYaysat başbayi nerede?

Ana sayfadaki Başbayi Bilgileri bölümünden öğrenebilirsiniz.

CevapKuponları topladım, ürün dağıtımı ne zaman başlayacak?

Ürün dağıtım tarihleri, gazete kupon sayfasında ve ana sayfadaki Dağıtım Açıklamaları bölümünde yer alacaktır.

CevapÜrünü benim dışımda başka biri alabilir mi?

Hürriyet Okur İletişim Hattı veya İnternet üzerinden kayıt yaptırılması durumunda başvuru yapan kişinin TC kimlik numarası ile birlikte ürünü teslim alabilir.

CevapDağıtım süresi içerisinde kayıt yaptırdığım Yaysat başbayine gidemedim, ürünümü nasıl alabilirim?

Dağıtım süresi içerisinde alınmayan ürünler, kayıt yaptırmayan okurlara verilecektir. Üründen iade olması halinde, Toplanan Kuponlar Hürriyet Dünyası adresine ( Okur İletişim Hattı Dikkatine 100. Yıl Mahallesi Matbaacılar Caddesi Bağcılar / İstanbul ) adresine Acık Adres Telefon Numarası ve Hangi Ürün olduğu bilgisini yazıp göndere bilirsiniz.

CevapÜrünü Yaysat başbayi’nden alırken bir bedel ödeyecek miyim?

Hayır, ekstra bir bedel ödemeyeceksiniz.

CevapKayıt yaptırdığım Yaysat başbayisi yerine başka bir yerden alabilir miyim?

Ürün kayıt yaptırdığınız başbayiye gönderileceği için başka bir bayiden alamazsınız.

CevapKupon toplamadan, kupon sayısı kadar gazetenin parasını ödeyerek ürünü alabilir miyim?

Sadece sıralı kupon toplayan ve kayıt yaptıran okurlara ürün verilmektedir. Sayısı tam olmasına rağmen kuponlar sıra takip etmiyorsa ürün alamazsınız .Para karşılığı ürün de verilmez.

CevapÜrünü aldığım Yaysat başbayindeki personel kötü davrandı/davranıyor, nereye şikayet edebilirim?

okuriletisim@hurriyet.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz. Şikayetiniz Yaysat Genel Müdürlüğü’ne iletilecektir.

CevapKuponları bulamıyorum, hergün aynı sayfaya koyamaz mısınız?

Mümkün olduğunca aynı sayfaya koymaya çalışıyoruz. Ancak gündem ve haber yoğunluğu nedeni ile sayfasını değiştirmek zorunda kalabiliyoruz. Genelde spor sayfalarında yayınlanmaktadır.